sobota, 12 kwietnia 2014

Elementy terenu.. czyli tworzenie własnego pola bitwy.

Ehh trochę ostatnio zaniedbałem bloga, ale braki czasu, ze względu na pracę niestety. Na szczęście dziś znalazłem trochę czasu na wykonanie dwóch wysepek z korka, trawy statycznej (różnego rodzaju), mchów, porostów modelarskich itp. Drzewka zostały jaki i trawa oraz pozostałe porosty zakupione na allegro u użytkownika karol_kb (link do sklepu na allegro). Polecam sprzedającego. Ja się jeszcze nie zawiodłem na jego towarze oraz wysyłce (ba nawet na gratis można liczyć).  
Poniżej parę fotek jak wyszły wysepki:

- towar który przyszedł. Jak widać trochę tego jest :D


- tutaj drzewka wyjęte i przygotowane


- gotowe wysepki. Dół wykonany z 2-3 warstw korka. Korek pokryłem klejem wikol, a następnie posypałem go piaskiem modelarskim. Po wyschnięciu został pokryty podkładek, farbą Doombull Brown (Citadel) oraz po jej wyschnięciu został wykonany drybrush kolorem Kislev Flesh (Citadel).
Po wyschnięciu farby podstawki zostały raz jeszcze pokryte klejem wikol, a następnie została nasypana trawa (2 rodzaje), przyklejone kamyki, krzaczki, mchy itd. Drzewka zostały zamocowany na ciepły klej z pistoletu. Białe plamki pod trawą do nie do końca jeszcze wyschnięty klej wikol.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz