poniedziałek, 6 stycznia 2014

Jak pomalować figurki z zestawu Mroczna Zemsta - Motocykliści Kruczego Skrzydła części pierwsza

Jako iż pod koniec grudnia nabyłem zestaw Warhammer 40k - Mroczna Zemsta postanowiłem przedstawić wam schematy malowania poszczególnych oddziałów zawartych w powyższym zestawie 48 figurek. Postanowiłem rozpocząć przygodę z malowaniem zestawu od oddziału Motocyklistów Kruczego Skrzydła, którego pierwszy etap malowania przedstawię poniżej.

Zaczynamy jak zwykle od przygotowania figurek i pokrycia ich podkładem. W mym przypadku postanowiłem pokryć model farbą Imperial Primer, a następnie Abaddon Black.


Kolejnym krokiem było rozjaśnienie pancerza motoru za pomocą aerografu. Do tego celu użyłem farbki Slaanesh Grey zmieszanej z medium do aerografów Valleo (jeżeli nie posiadacie aerografu pomińcie ten krok). Przykładając kartę rozjaśniłem błotnik, bak oraz boki pancerza by nadać im strukturę i wrażenie błyszczącego światła na wypukłych częściach.





Następnie za pomocą farbki Runefang Steel pomalowałem rury wydechowe oraz elementy silnika motoru. Kolejnym krokiem w tej fazie jest również pomalowanie elementów skrzydeł na motorze oraz emblematów farbą bazową Ulthuan Grey, którą będziemy w późniejszym etapie rozjaśniać kolorem białym.




Następnie za pomocą farbki White Scar rozjaśniamy emblematy oraz elementy skrzydeł.



Pora na pomalowanie wstążek pieczęci oraz szaty kaprala kolorem bazowym. Do tego celu użyłem farbki Zandri Dust. 



Elementy szaty na około głowy oraz od spodu pokrywamy natomiast farbką Screamer Pink.



Po wyschnięciu farby na szacie cieniujemy je za pomocą farbek Sephia Seraphim, którą pokrywamy wstążki pieczęci oraz szatę pokrytą kolorem Zandri Dust. Kolorem Carroburg Crimson pokrywamy natomiast część szaty pokrytej kolorem Screamer Pink i czekam do wyschnięcia.



Pora rozświetlić trochę naszą szatę kładąc jaśniejsze warstwy farbki (pamiętajcie by nie zamalowywać ciemnych części szaty gdzie zaschły farbki wash). Pierwszą warstwą jest Ushabti Bone - efekt jaki powinniśmy uzyskać przedstawiam na zdjęciu poniżej.



Po wyschnięci warstwy Ushabti Bone pokrywamy szatę w najbardziej wysuniętych miejscach (te które są najbardziej oświetlone) kolorem Screaming Skull.



Pora rozjaśnić drugi kolor szaty. Jako iż nie posiadam innych kolorów różowego postanowiłem połączyć farbkę Screamer Pink z farbką White Scar w proporcjach 2 do 1, po czym rozjaśnić fragmenty szaty.



Ostatnim etapem jest rozjaśnienie szaty używając farbki w proporcjach 1 do 1.



Ciąg dalszy nastąpi niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz