czwartek, 6 lutego 2014

Arachnofobia III - końcowy etap prac /update na dzień 07.02.2014

Prace zbliżają się powoli ku końcowi. Przez ostatnie parę wieczorów pracowałem nad podstawką oraz zrobiłem pierwszą przymiarkę modelu do niej. W dalszym ciągu czekam na przesyłkę z kępkami trawy by móc ukończyć podstawę modelu (kępki będą dłuższe niż trawa, której obecnie użyłem - całość nada bardziej trójwymiarowego obrazu) - tak prezentuje się podstawa na chwilę obecną:





Do pomalowania pozostały mi już tylko gobliny, które mam nadzieję pomalować dziś lub jutro oraz malutkie pająki, które podążają za swoją mamą. Pierwsze przymiarki modelu do podstawy przedstawiają się następująco:





Ufff... gobosy pomalowane i już są na swych miejscach. Pozostało tylko dodać dłuższe kępki trawy do podstawki, pomalować stadko małych pajączków, które podążają za mamą i finish ;) A tak prezentują się nasze gobliny:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz