poniedziałek, 17 lutego 2014

Poradnik - czyli jak pomalować Dwarf Cannon

Z poniżej zaprezentowanego zestawu postaram wam się przybliżyć mój sposób na malowania dział krasnoludzkiej armii. Poniższe działo pochodzi z zestawu jaki był dostępny przy poprzedniej edycji Warhammera (obecnie jest to Wyspa Krwi) czyli Skull Pass.



Działo wpierw gruntujemy podkładem, a następnie nanosimy farbę Leadbelcher, a po jej wyschnięciu farbę Ironbreaker.

Kolejnym krokiem będzie pomalowanie złoceń farbą bazową Balthasar Gold. Zostały nią pokryte złocenia na lufie, łożu działa oraz wszelkiej maści łby śrub oraz osie kół.



Następnie farbą bazową w kolorze niebieskim - Machagge Blue zostały pokryte runy na lufie działa.



Po tym jak nasze runy wyschły pokryłem całe działo farbką shade - Nuln Oil. Farba swoje musi wyschnąć więc jest to idealna pora na małą przerwę ;)



Farbą Brass Scorpion pokrywamy śruby i osie kół (czyli rozjaśniam krawędzie) by nadać im odrobiny blasku i miedzianego koloru.


Pora rozjaśnić nasze złocenia. Farbą Gehenna's Gold pokryłem złocenia na łożu działa i same działo pozostawiając w zagłębieniach pocieniowaną farbę Nuln Oil, którą pokryliśmy wcześniej złocenia.




Pora rozjaśnić krawędzie naszych złoceń. Do tego celu użyłem farby Auric Armour Gold.



Gdy farbą wyschnie na złoceniach drybrushujemy całe działo farbą typu dry: Necron Compund by nadać ostateczne rozjaśnienie elementów złotych i metalowych.



Ostatnim etapem prac nad naszym działem będzie rozjaśnienie runów. Farbą Altdorf Guard Blue pokryłem na nowo runy, a następnie po jej wyschnięciu farbą Teclis Blue rozjaśniłem ich krawędzie.


 

Gotowe działo umieściłem na podstawce, która pozostała mi od innego projektu. Całość prezentuję się następująco:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz